Summer is Here!!!
200
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
The Person Above You[revival]
kalpotDate: Tuesday, 23/12/2008, 12:05:49 PM | Message # 1761
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Reputation: 3
Status: Offline
^
nag tuyok2 man mi pag gabie tanan naa didto nya
share2 ba! murag bulgaray sa forums! biggrin
kaw ha lain na imu huna2! yataps tang brox ana! wink

topic: gi sayangan wala nag overnyt! geh lang mona sa sunod napud! kung naa pa! biggrin


I melt every time you look at me that way..

 
monaDate: Tuesday, 23/12/2008, 12:08:33 PM | Message # 1762
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2109
Reputation: 7
Status: Offline
haahaha lain diay ako hna2 dili man..hahahah

dugay au nn.u gisugdan gud nakauli na noun ko.. cry

wala na diay lain sunod pot.?

topic

wa nakoy ma tell nimu pot..heheheh


 
kalpotDate: Tuesday, 23/12/2008, 12:10:06 PM | Message # 1763
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Reputation: 3
Status: Offline
ambot lang mona ingon man sila dili na sila mukuyog sunod!
ahw sayon ra man na! kita kita nalang gud sa mga gusto pa og sunod diba?
wink

wa napud ko masulti ni mona nahurot na!


I melt every time you look at me that way..

 
monaDate: Tuesday, 23/12/2008, 12:14:31 PM | Message # 1764
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2109
Reputation: 7
Status: Offline
hehehe kuyog na sila oei..heheheheh

pwede rapud..kita kita lang nn.u manguyog..heheheheh

out nako pot..kay manglakaw me..heheheh

bye

topic

nalingaw ko niya pag outing.. happy


 
kalpotDate: Tuesday, 23/12/2008, 12:16:16 PM | Message # 1765
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Reputation: 3
Status: Offline
^
hehe.. cge cge

hapit napud ko out!

^
ayo ayo mona! sa sunod napud! nalingaw pud ko! tabian kay gud biggrin


I melt every time you look at me that way..

 
sublimebroxDate: Tuesday, 23/12/2008, 12:24:05 PM | Message # 1766
Lieutenant general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 659
Reputation: -1
Status: Offline
Quote (kalpot)
kaw ha lain na imu huna2! yataps tang brox ana!

ako jd waahhhhh biggrin tsk tsk tsk tsk
^
^
^
dghn ug chix pag outing hihihi biggrin


 
paingDate: Tuesday, 23/12/2008, 12:31:56 PM | Message # 1767
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1823
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
^
^
ANG REPUTATION NI BROX KAY NEGATIVE... NSA MAN MEANING ANAH???...



visit : alphonsians.multiply.com
 
kalpotDate: Tuesday, 23/12/2008, 12:32:12 PM | Message # 1768
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Reputation: 3
Status: Offline
@brox - pag chur oi! ikaw ra! biggrin
hahaha si grace nasayop og butang gi negative si brox biggrin

-edit-
unhan ko paing da! hehe
si paing kay mao ang tanggero sila ni luday


I melt every time you look at me that way..



Message edited by kalpot - Tuesday, 23/12/2008, 12:34:31 PM
 
paingDate: Tuesday, 23/12/2008, 12:34:21 PM | Message # 1769
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1823
Reputation: 2
Status: Offline
HAHHA...

^
^
^
MAGPASALAMAT DIAY KO NMU POT... HAHAH....



visit : alphonsians.multiply.com
 
kalpotDate: Tuesday, 23/12/2008, 12:35:10 PM | Message # 1770
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Reputation: 3
Status: Offline
^

way problema paing sa sunod napud ha!

kinahanglan naa pa sunod ha! biggrin


I melt every time you look at me that way..

 
sublimebroxDate: Tuesday, 23/12/2008, 12:40:19 PM | Message # 1771
Lieutenant general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 659
Reputation: -1
Status: Offline
^
^
^
kinahanglan d mo uli para dugay mhmn ang tagay ^^


 
paingDate: Tuesday, 23/12/2008, 12:42:02 PM | Message # 1772
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1823
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
^
^
MAO2X... TAYMINGA SAD NA WALA KO LAKAW ANAH RIGHT BEFORE SA DAY NA NAA KO LAKAW... PARA BINUNTAGAY GYUD TAH... HAHAHA....

NEGATIVE IYA REPUTION...



visit : alphonsians.multiply.com
 
kalpotDate: Tuesday, 23/12/2008, 1:08:58 PM | Message # 1773
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Reputation: 3
Status: Offline
^

sakto silang brox! unya nalang puhon! hehehe

pareha mi og reputation 4% ra cry


I melt every time you look at me that way..

 
sublimebroxDate: Tuesday, 23/12/2008, 1:11:26 PM | Message # 1774
Lieutenant general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 659
Reputation: -1
Status: Offline
^
^
^
gipatiran ni grasya ang iya itl_g pag outng ... nyahahah

Added (23/12/2008, 2:11:26 Pm)
---------------------------------------------
para ka paing na


 
kalpotDate: Tuesday, 23/12/2008, 1:11:54 PM | Message # 1775
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Reputation: 3
Status: Offline
^

taka lang post ay! biggrin


I melt every time you look at me that way..

 
sublimebroxDate: Tuesday, 23/12/2008, 1:19:52 PM | Message # 1776
Lieutenant general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 659
Reputation: -1
Status: Offline
^
na unhan ko nimo ug post


 
kalpotDate: Tuesday, 23/12/2008, 1:25:21 PM | Message # 1777
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Reputation: 3
Status: Offline
^

naunhan nako cya post


I melt every time you look at me that way..

 
LudayDate: Tuesday, 23/12/2008, 1:44:27 PM | Message # 1778
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1254
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
Salamat na sad balik sa pag hatud! wa na koy ma post gud! hehehe


I'll stop the world and melt with you..
 
KvnDate: Tuesday, 23/12/2008, 1:51:22 PM | Message # 1779
Lieutenant general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 633
Reputation: 3
Status: Offline
^
pwerteng kapa kapa sa dagat pag outing hehehe


The only thing on earth that won't betray you is your instinct.
 
LudayDate: Tuesday, 23/12/2008, 1:52:08 PM | Message # 1780
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1254
Reputation: 2
Status: Offline
d ko itik kevin oi grabe sad kapa2 oi! hehehe

@ topic:
HIlum kaayo pag outing! ehehehe


I'll stop the world and melt with you..
 
Search:

Copyright MyCorp © 2026                                                  Saint Alphonsus Catholic School Batch 2004 Free web hostinguCoz