|
The Person Above You[revival]
|
|
| kalpot | Date: Tuesday, 23/12/2008, 12:05:49 PM | Message # 1761 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Status: Offline
| ^ nag tuyok2 man mi pag gabie tanan naa didto nya share2 ba! murag bulgaray sa forums! kaw ha lain na imu huna2! yataps tang brox ana! topic: gi sayangan wala nag overnyt! geh lang mona sa sunod napud! kung naa pa! 
I melt every time you look at me that way.. 
|
| |
|
|
| mona | Date: Tuesday, 23/12/2008, 12:08:33 PM | Message # 1762 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2109
Status: Offline
| haahaha lain diay ako hna2 dili man..hahahah dugay au nn.u gisugdan gud nakauli na noun ko.. wala na diay lain sunod pot.? topic wa nakoy ma tell nimu pot..heheheh
|
| |
|
|
| kalpot | Date: Tuesday, 23/12/2008, 12:10:06 PM | Message # 1763 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Status: Offline
| ambot lang mona ingon man sila dili na sila mukuyog sunod! ahw sayon ra man na! kita kita nalang gud sa mga gusto pa og sunod diba? wa napud ko masulti ni mona nahurot na!
I melt every time you look at me that way.. 
|
| |
|
|
| mona | Date: Tuesday, 23/12/2008, 12:14:31 PM | Message # 1764 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2109
Status: Offline
| hehehe kuyog na sila oei..heheheheh pwede rapud..kita kita lang nn.u manguyog..heheheheh out nako pot..kay manglakaw me..heheheh bye topic nalingaw ko niya pag outing.. 
|
| |
|
|
| kalpot | Date: Tuesday, 23/12/2008, 12:16:16 PM | Message # 1765 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Status: Offline
| ^ hehe.. cge cge hapit napud ko out! ^ ayo ayo mona! sa sunod napud! nalingaw pud ko! tabian kay gud 
I melt every time you look at me that way.. 
|
| |
|
|
| sublimebrox | Date: Tuesday, 23/12/2008, 12:24:05 PM | Message # 1766 |
 Lieutenant general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 659
Status: Offline
| Quote (kalpot) kaw ha lain na imu huna2! yataps tang brox ana! ako jd waahhhhh tsk tsk tsk tsk ^ ^ ^ dghn ug chix pag outing hihihi
|
| |
|
|
| paing | Date: Tuesday, 23/12/2008, 12:31:56 PM | Message # 1767 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1823
Status: Offline
| ^ ^ ^ ^ ANG REPUTATION NI BROX KAY NEGATIVE... NSA MAN MEANING ANAH???...
visit : alphonsians.multiply.com
|
| |
|
|
| kalpot | Date: Tuesday, 23/12/2008, 12:32:12 PM | Message # 1768 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Status: Offline
| @brox - pag chur oi! ikaw ra! hahaha si grace nasayop og butang gi negative si brox -edit- unhan ko paing da! hehe si paing kay mao ang tanggero sila ni luday
I melt every time you look at me that way.. 
Message edited by kalpot - Tuesday, 23/12/2008, 12:34:31 PM |
| |
|
|
| paing | Date: Tuesday, 23/12/2008, 12:34:21 PM | Message # 1769 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1823
Status: Offline
| HAHHA... ^ ^ ^ MAGPASALAMAT DIAY KO NMU POT... HAHAH....
visit : alphonsians.multiply.com
|
| |
|
|
| kalpot | Date: Tuesday, 23/12/2008, 12:35:10 PM | Message # 1770 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Status: Offline
| ^ way problema paing sa sunod napud ha! kinahanglan naa pa sunod ha! 
I melt every time you look at me that way.. 
|
| |
|
|
| sublimebrox | Date: Tuesday, 23/12/2008, 12:40:19 PM | Message # 1771 |
 Lieutenant general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 659
Status: Offline
| ^ ^ ^ kinahanglan d mo uli para dugay mhmn ang tagay ^^
|
| |
|
|
| paing | Date: Tuesday, 23/12/2008, 12:42:02 PM | Message # 1772 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1823
Status: Offline
| ^ ^ ^ ^ MAO2X... TAYMINGA SAD NA WALA KO LAKAW ANAH RIGHT BEFORE SA DAY NA NAA KO LAKAW... PARA BINUNTAGAY GYUD TAH... HAHAHA.... NEGATIVE IYA REPUTION...
visit : alphonsians.multiply.com
|
| |
|
|
| kalpot | Date: Tuesday, 23/12/2008, 1:08:58 PM | Message # 1773 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Status: Offline
| ^ sakto silang brox! unya nalang puhon! hehehe pareha mi og reputation 4% ra 
I melt every time you look at me that way.. 
|
| |
|
|
| sublimebrox | Date: Tuesday, 23/12/2008, 1:11:26 PM | Message # 1774 |
 Lieutenant general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 659
Status: Offline
| ^ ^ ^ gipatiran ni grasya ang iya itl_g pag outng ... nyahahahAdded (23/12/2008, 2:11:26 Pm) --------------------------------------------- para ka paing na
|
| |
|
|
| kalpot | Date: Tuesday, 23/12/2008, 1:11:54 PM | Message # 1775 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Status: Offline
| ^ taka lang post ay! 
I melt every time you look at me that way.. 
|
| |
|
|
| sublimebrox | Date: Tuesday, 23/12/2008, 1:19:52 PM | Message # 1776 |
 Lieutenant general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 659
Status: Offline
| ^ na unhan ko nimo ug post
|
| |
|
|
| kalpot | Date: Tuesday, 23/12/2008, 1:25:21 PM | Message # 1777 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Status: Offline
| ^ naunhan nako cya post
I melt every time you look at me that way.. 
|
| |
|
|
| Luday | Date: Tuesday, 23/12/2008, 1:44:27 PM | Message # 1778 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1254
Status: Offline
| ^ ^ Salamat na sad balik sa pag hatud! wa na koy ma post gud! hehehe
I'll stop the world and melt with you..
|
| |
|
|
| Kvn | Date: Tuesday, 23/12/2008, 1:51:22 PM | Message # 1779 |
 Lieutenant general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 633
Status: Offline
| ^ pwerteng kapa kapa sa dagat pag outing hehehe
The only thing on earth that won't betray you is your instinct.
|
| |
|
|
| Luday | Date: Tuesday, 23/12/2008, 1:52:08 PM | Message # 1780 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1254
Status: Offline
| d ko itik kevin oi grabe sad kapa2 oi! hehehe @ topic: HIlum kaayo pag outing! ehehehe
I'll stop the world and melt with you..
|
| |
|
|