Summer is Here!!!
200
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
The Person Above You[revival]
monaDate: Monday, 22/12/2008, 12:43:10 PM | Message # 1621
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2109
Reputation: 7
Status: Offline
hahaahah unsai gamit sa 20 paing.?hehehehehe

topic

kulang ra daw ang kwarta ya gikolekta gabei..


 
paingDate: Monday, 22/12/2008, 12:44:07 PM | Message # 1622
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1823
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
^
^
KULANG RA GYUD... MAYNOON NAA SI ARCHIE ATO.. BUTA.AN AU... NI PALIT SIYA SAD... HAHAH.. LAMAT ARCHIE...



visit : alphonsians.multiply.com
 
monaDate: Monday, 22/12/2008, 12:47:10 PM | Message # 1623
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2109
Reputation: 7
Status: Offline
^

ngee nagpagasto hahaha


 
paingDate: Monday, 22/12/2008, 12:48:31 PM | Message # 1624
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1823
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
^
^
SIYA RAMAN NI PALIT... KAY PAG ABOT NILA NAA NA SILA DALA...

LAMA CHIE...



visit : alphonsians.multiply.com
 
manueli2Date: Monday, 22/12/2008, 12:48:57 PM | Message # 1625
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
^

nah kaduha jud ko gi dasmagan.. hehe


 
paingDate: Monday, 22/12/2008, 12:49:46 PM | Message # 1626
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1823
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
^
KINSA IYA GI INGNAN???...



visit : alphonsians.multiply.com
 
monaDate: Monday, 22/12/2008, 12:50:07 PM | Message # 1627
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2109
Reputation: 7
Status: Offline
^

kaduha jud diay.?sure ka dha..hahahahah

ngeeee paing..hahahahah


 
manueli2Date: Monday, 22/12/2008, 12:51:03 PM | Message # 1628
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
^

kaduha jud..


 
paingDate: Monday, 22/12/2008, 12:51:09 PM | Message # 1629
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1823
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
^
NAGLIBOG NAKO NINYU... HAHAHA...



visit : alphonsians.multiply.com
 
monaDate: Monday, 22/12/2008, 12:52:20 PM | Message # 1630
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2109
Reputation: 7
Status: Offline
^

kalibog lang paing..hahaha ako kuno nangdasmag niya gahapon bisag wala jud..

wahhhhhhhhhhhhhhhh


 
manueli2Date: Monday, 22/12/2008, 12:54:30 PM | Message # 1631
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
^

dili mo angkon nanasmag.. hehe

haha.. c mona ni dasmag nko dako oh oi..hehe




Message edited by manueli2 - Monday, 22/12/2008, 12:55:30 PM
 
monaDate: Monday, 22/12/2008, 1:03:48 PM | Message # 1632
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2109
Reputation: 7
Status: Offline
unsa lage ako iangkon wa man ko kahinumdom ana..hahahahaah

moangkon jud baya ko basta tinooud lang..hahahah


 
manueli2Date: Monday, 22/12/2008, 1:07:17 PM | Message # 1633
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Reputation: 2
Status: Offline
haha ay limot lageh.. ge oi wala nlng.. hehe

 
monaDate: Monday, 22/12/2008, 1:11:09 PM | Message # 1634
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2109
Reputation: 7
Status: Offline
hahahhahaha ana ba..wala jud..heheheh

 
kalpotDate: Monday, 22/12/2008, 2:46:18 PM | Message # 1635
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Reputation: 3
Status: Offline
^

sau gipa uli iya mama! biggrin


I melt every time you look at me that way..

 
LudayDate: Monday, 22/12/2008, 3:20:54 PM | Message # 1636
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1254
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
Gihatod jud mi niya uli! salamat kaayo kalpot ha.. hehehe.. sa uulitin! hehehe


I'll stop the world and melt with you..
 
kalpotDate: Monday, 22/12/2008, 3:24:00 PM | Message # 1637
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Reputation: 3
Status: Offline
^ sa uulitin luday!

sakto iya gi sulti... ila ko gihimu na school bus mini lang! biggrin
pero ok ra naa man sponsor gasolina biggrin


I melt every time you look at me that way..

 
LudayDate: Monday, 22/12/2008, 3:28:53 PM | Message # 1638
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1254
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
hahaha... ok ra na kalpot oi.. makarecover ra ka! hehehe..
@ topic:

Tanggero! hehehe


I'll stop the world and melt with you..
 
kalpotDate: Monday, 22/12/2008, 3:37:30 PM | Message # 1639
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Reputation: 3
Status: Offline
^

sya TANGGERA! na wa ni inum... biggrin


I melt every time you look at me that way..

 
remive4uDate: Monday, 22/12/2008, 3:59:24 PM | Message # 1640
Major general
Group: Hari-Hari
Messages: 498
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
^
skul bus...hehe


“No one can make you feel inferior without your consent.” -Eleanor
Visit my Blog <---click me
 
Search:

Copyright MyCorp © 2026                                                  Saint Alphonsus Catholic School Batch 2004 Free web hostinguCoz