|
The Person Above You[revival]
|
|
| mona | Date: Monday, 22/12/2008, 12:43:10 PM | Message # 1621 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2109
Status: Offline
| hahaahah unsai gamit sa 20 paing.?hehehehehe topic kulang ra daw ang kwarta ya gikolekta gabei..
|
| |
|
|
| paing | Date: Monday, 22/12/2008, 12:44:07 PM | Message # 1622 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1823
Status: Offline
| ^ ^ ^ ^ KULANG RA GYUD... MAYNOON NAA SI ARCHIE ATO.. BUTA.AN AU... NI PALIT SIYA SAD... HAHAH.. LAMAT ARCHIE...
visit : alphonsians.multiply.com
|
| |
|
|
| mona | Date: Monday, 22/12/2008, 12:47:10 PM | Message # 1623 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2109
Status: Offline
| ^ ngee nagpagasto hahaha
|
| |
|
|
| paing | Date: Monday, 22/12/2008, 12:48:31 PM | Message # 1624 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1823
Status: Offline
| ^ ^ ^ ^ SIYA RAMAN NI PALIT... KAY PAG ABOT NILA NAA NA SILA DALA... LAMA CHIE...
visit : alphonsians.multiply.com
|
| |
|
|
| manueli2 | Date: Monday, 22/12/2008, 12:48:57 PM | Message # 1625 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Status: Offline
| ^ ^ ^ nah kaduha jud ko gi dasmagan.. hehe
|
| |
|
|
| paing | Date: Monday, 22/12/2008, 12:49:46 PM | Message # 1626 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1823
Status: Offline
| ^ ^ ^ KINSA IYA GI INGNAN???...
visit : alphonsians.multiply.com
|
| |
|
|
| mona | Date: Monday, 22/12/2008, 12:50:07 PM | Message # 1627 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2109
Status: Offline
| ^ kaduha jud diay.?sure ka dha..hahahahah ngeeee paing..hahahahah
|
| |
|
|
| manueli2 | Date: Monday, 22/12/2008, 12:51:03 PM | Message # 1628 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Status: Offline
| ^ ^ ^ kaduha jud..
|
| |
|
|
| paing | Date: Monday, 22/12/2008, 12:51:09 PM | Message # 1629 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1823
Status: Offline
| ^ ^ ^ NAGLIBOG NAKO NINYU... HAHAHA...
visit : alphonsians.multiply.com
|
| |
|
|
| mona | Date: Monday, 22/12/2008, 12:52:20 PM | Message # 1630 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2109
Status: Offline
| ^ kalibog lang paing..hahaha ako kuno nangdasmag niya gahapon bisag wala jud.. wahhhhhhhhhhhhhhhh
|
| |
|
|
| manueli2 | Date: Monday, 22/12/2008, 12:54:30 PM | Message # 1631 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Status: Offline
| ^ ^ ^ dili mo angkon nanasmag.. hehe haha.. c mona ni dasmag nko dako oh oi..hehe
Message edited by manueli2 - Monday, 22/12/2008, 12:55:30 PM |
| |
|
|
| mona | Date: Monday, 22/12/2008, 1:03:48 PM | Message # 1632 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2109
Status: Offline
| unsa lage ako iangkon wa man ko kahinumdom ana..hahahahaah moangkon jud baya ko basta tinooud lang..hahahah
|
| |
|
|
| manueli2 | Date: Monday, 22/12/2008, 1:07:17 PM | Message # 1633 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Status: Offline
| haha ay limot lageh.. ge oi wala nlng.. hehe
|
| |
|
|
| mona | Date: Monday, 22/12/2008, 1:11:09 PM | Message # 1634 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2109
Status: Offline
| hahahhahaha ana ba..wala jud..heheheh
|
| |
|
|
| kalpot | Date: Monday, 22/12/2008, 2:46:18 PM | Message # 1635 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Status: Offline
| ^ sau gipa uli iya mama! 
I melt every time you look at me that way.. 
|
| |
|
|
| Luday | Date: Monday, 22/12/2008, 3:20:54 PM | Message # 1636 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1254
Status: Offline
| ^ ^ Gihatod jud mi niya uli! salamat kaayo kalpot ha.. hehehe.. sa uulitin! hehehe
I'll stop the world and melt with you..
|
| |
|
|
| kalpot | Date: Monday, 22/12/2008, 3:24:00 PM | Message # 1637 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Status: Offline
| ^ sa uulitin luday! sakto iya gi sulti... ila ko gihimu na school bus mini lang! pero ok ra naa man sponsor gasolina 
I melt every time you look at me that way.. 
|
| |
|
|
| Luday | Date: Monday, 22/12/2008, 3:28:53 PM | Message # 1638 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1254
Status: Offline
| ^ ^ hahaha... ok ra na kalpot oi.. makarecover ra ka! hehehe.. @ topic: Tanggero! hehehe
I'll stop the world and melt with you..
|
| |
|
|
| kalpot | Date: Monday, 22/12/2008, 3:37:30 PM | Message # 1639 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2590
Status: Offline
| ^ sya TANGGERA! na wa ni inum... 
I melt every time you look at me that way.. 
|
| |
|
|
| remive4u | Date: Monday, 22/12/2008, 3:59:24 PM | Message # 1640 |
 Major general
Group: Hari-Hari
Messages: 498
Status: Offline
| ^ ^ ^ skul bus...hehe
“No one can make you feel inferior without your consent.” -Eleanor Visit my Blog <---click me
|
| |
|
|