|
The Person Above You[revival]
|
|
| paing | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:01:37 PM | Message # 2381 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1823
Status: Offline
| ^ ^ ^ HAHAY.. NSA NAMAN NI DRI?? ANG LAKI NAHIBONG BABAE NAH.. VICE VERSA...
visit : alphonsians.multiply.com
|
| |
|
|
| manueli2 | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:01:50 PM | Message # 2382 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Status: Offline
| wah dili ko chicks oi.. hehe
|
| |
|
|
| Luday | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:02:58 PM | Message # 2383 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1254
Status: Offline
| ^ ^ nga-nga p jud toy! hehe
I'll stop the world and melt with you..
|
| |
|
|
| manueli2 | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:05:05 PM | Message # 2384 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Status: Offline
| ^ ^ ^ yehey nana c ludz.. hi ludz.. hehehe...
|
| |
|
|
| onab_gracey | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:11:37 PM | Message # 2385 |
 Colonel general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1129
Status: Offline
| aha na place toy?
[...hE hAs iT's oWn tHiNg tHat's wHy i LuRvE hiM...]
|
| |
|
|
| Kvn | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:12:23 PM | Message # 2386 |
 Lieutenant general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 633
Status: Offline
| mo ayo og comp...ahmm toy la tay discount diha kung mag pa ayo ko nimo? hehe
The only thing on earth that won't betray you is your instinct.
|
| |
|
|
| pretty_marie | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:13:23 PM | Message # 2387 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1609
Status: Offline
| pataka lang og post..ahahaa
knsay mo palag dha???pa bukbok mo???...
|
| |
|
|
| manueli2 | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:15:01 PM | Message # 2388 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Status: Offline
| ^ ^ wa ko kaela.. hehe Quote (Kvn) mo ayo og comp...ahmm toy la tay discount diha kung mag pa ayo ko nimo? hehe ok rmn pang snack lng kvn.. naa kay paayo?? hehe
|
| |
|
|
| onab_gracey | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:17:03 PM | Message # 2389 |
 Colonel general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1129
Status: Offline
| amu sad toy..huhuhu
[...hE hAs iT's oWn tHiNg tHat's wHy i LuRvE hiM...]
|
| |
|
|
| pretty_marie | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:19:05 PM | Message # 2390 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1609
Status: Offline
| posing kaau sa iya pic........
knsay mo palag dha???pa bukbok mo???...
|
| |
|
|
| manueli2 | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:19:23 PM | Message # 2391 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Status: Offline
| ^ ^ ^ ayay.. krn pah lageh nah nangawas nu mga prob?? hehe post lng sa it section nyo mga prob.. ako lng folowup did2 unya..
|
| |
|
|
| pretty_marie | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:20:22 PM | Message # 2392 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1609
Status: Offline
| nag nga2x sa iya pic........
knsay mo palag dha???pa bukbok mo???...
|
| |
|
|
| onab_gracey | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:21:49 PM | Message # 2393 |
 Colonel general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1129
Status: Offline
| wla nmn gud ni na monitor skung czn
[...hE hAs iT's oWn tHiNg tHat's wHy i LuRvE hiM...]
|
| |
|
|
| manueli2 | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:21:50 PM | Message # 2394 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Status: Offline
| wah nu jud gi domtan ako pic hap.. hehe
Message edited by manueli2 - Saturday, 27/12/2008, 8:28:29 PM |
| |
|
|
| onab_gracey | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:23:09 PM | Message # 2395 |
 Colonel general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1129
Status: Offline
| ahahahahaha ana lang
[...hE hAs iT's oWn tHiNg tHat's wHy i LuRvE hiM...]
|
| |
|
|
| manueli2 | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:30:09 PM | Message # 2396 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Status: Offline
| ^ ^ ^ naa daw prob iya pc.. hehe
|
| |
|
|
| onab_gracey | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:32:15 PM | Message # 2397 |
 Colonel general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1129
Status: Offline
| huhuhu.. yaw tell nla..
[...hE hAs iT's oWn tHiNg tHat's wHy i LuRvE hiM...]
|
| |
|
|
| manueli2 | Date: Saturday, 27/12/2008, 8:32:52 PM | Message # 2398 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Status: Offline
| haha.. y man grace sa may prob di ana??
|
| |
|
|
| babyfer | Date: Sunday, 28/12/2008, 1:07:16 AM | Message # 2399 |
 Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2435
Status: Offline
| ^ ^ ^ cgeh lng pangasaba..hehe @ grace xur jd kah nag black q smoh pic bano??hehe
|
| |
|
|
| onab_gracey | Date: Sunday, 28/12/2008, 8:24:33 AM | Message # 2400 |
 Colonel general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1129
Status: Offline
| ae saUp kOh.. resuLta sa Paste dae..ahahaha ng-deWaL xa..
[...hE hAs iT's oWn tHiNg tHat's wHy i LuRvE hiM...]
|
| |
|
|