Summer is Here!!!
200
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
The Person Above You[revival]
paingDate: Saturday, 27/12/2008, 8:01:37 PM | Message # 2381
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1823
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
^
HAHAY.. NSA NAMAN NI DRI?? ANG LAKI NAHIBONG BABAE NAH.. VICE VERSA...



visit : alphonsians.multiply.com
 
manueli2Date: Saturday, 27/12/2008, 8:01:50 PM | Message # 2382
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Reputation: 2
Status: Offline
wah dili ko chicks oi.. hehe

 
LudayDate: Saturday, 27/12/2008, 8:02:58 PM | Message # 2383
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1254
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
nga-nga p jud toy! hehe


I'll stop the world and melt with you..
 
manueli2Date: Saturday, 27/12/2008, 8:05:05 PM | Message # 2384
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
^

yehey nana c ludz.. hi ludz.. hehehe...


 
onab_graceyDate: Saturday, 27/12/2008, 8:11:37 PM | Message # 2385
Colonel general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1129
Reputation: 1
Status: Offline
aha na place toy?

[...hE hAs iT's oWn tHiNg tHat's wHy i LuRvE hiM...]
 
KvnDate: Saturday, 27/12/2008, 8:12:23 PM | Message # 2386
Lieutenant general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 633
Reputation: 3
Status: Offline
mo ayo og comp...ahmm toy la tay discount diha kung mag pa ayo ko nimo? hehe

The only thing on earth that won't betray you is your instinct.
 
pretty_marieDate: Saturday, 27/12/2008, 8:13:23 PM | Message # 2387
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1609
Reputation: 3
Status: Offline
pataka lang og post..ahahaa

knsay mo palag dha???pa bukbok mo???...
 
manueli2Date: Saturday, 27/12/2008, 8:15:01 PM | Message # 2388
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Reputation: 2
Status: Offline
^
^

wa ko kaela.. hehe

Quote (Kvn)
mo ayo og comp...ahmm toy la tay discount diha kung mag pa ayo ko nimo? hehe

ok rmn pang snack lng kvn.. naa kay paayo?? hehe


 
onab_graceyDate: Saturday, 27/12/2008, 8:17:03 PM | Message # 2389
Colonel general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1129
Reputation: 1
Status: Offline
amu sad toy..huhuhu

[...hE hAs iT's oWn tHiNg tHat's wHy i LuRvE hiM...]
 
pretty_marieDate: Saturday, 27/12/2008, 8:19:05 PM | Message # 2390
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1609
Reputation: 3
Status: Offline
posing kaau sa iya pic........

knsay mo palag dha???pa bukbok mo???...
 
manueli2Date: Saturday, 27/12/2008, 8:19:23 PM | Message # 2391
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
^

ayay.. krn pah lageh nah nangawas nu mga prob?? hehe post lng sa it section nyo mga prob.. ako lng folowup did2 unya..


 
pretty_marieDate: Saturday, 27/12/2008, 8:20:22 PM | Message # 2392
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1609
Reputation: 3
Status: Offline
nag nga2x sa iya pic........

knsay mo palag dha???pa bukbok mo???...
 
onab_graceyDate: Saturday, 27/12/2008, 8:21:49 PM | Message # 2393
Colonel general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1129
Reputation: 1
Status: Offline
wla nmn gud ni na monitor skung czn

[...hE hAs iT's oWn tHiNg tHat's wHy i LuRvE hiM...]
 
manueli2Date: Saturday, 27/12/2008, 8:21:50 PM | Message # 2394
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Reputation: 2
Status: Offline
wah nu jud gi domtan ako pic hap.. hehe



Message edited by manueli2 - Saturday, 27/12/2008, 8:28:29 PM
 
onab_graceyDate: Saturday, 27/12/2008, 8:23:09 PM | Message # 2395
Colonel general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1129
Reputation: 1
Status: Offline
ahahahahaha ana lang

[...hE hAs iT's oWn tHiNg tHat's wHy i LuRvE hiM...]
 
manueli2Date: Saturday, 27/12/2008, 8:30:09 PM | Message # 2396
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Reputation: 2
Status: Offline
^
^
^

naa daw prob iya pc.. hehe


 
onab_graceyDate: Saturday, 27/12/2008, 8:32:15 PM | Message # 2397
Colonel general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1129
Reputation: 1
Status: Offline
huhuhu.. yaw tell nla..

[...hE hAs iT's oWn tHiNg tHat's wHy i LuRvE hiM...]
 
manueli2Date: Saturday, 27/12/2008, 8:32:52 PM | Message # 2398
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1665
Reputation: 2
Status: Offline
haha.. y man grace sa may prob di ana??

 
babyferDate: Sunday, 28/12/2008, 1:07:16 AM | Message # 2399
Generalissimo
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 2435
Reputation: 5
Status: Offline
^
^
^
cgeh lng pangasaba..hehe

@ grace

Quote
ng-black xa sa pic

xur jd kah nag black q smoh pic bano??hehe

 
onab_graceyDate: Sunday, 28/12/2008, 8:24:33 AM | Message # 2400
Colonel general
Group: Taw-taw sa Kahumayan
Messages: 1129
Reputation: 1
Status: Offline
ae saUp kOh.. resuLta sa Paste dae..ahahaha

ng-deWaL xa..


[...hE hAs iT's oWn tHiNg tHat's wHy i LuRvE hiM...]
 
Search:

Copyright MyCorp © 2026                                                  Saint Alphonsus Catholic School Batch 2004 Free web hostinguCoz